2016. február 10., szerda

Farsangi élményem - Lehelvári Henriett

Farsangi élményem

   A farsangom nagyon jó volt. Úgy kezdődött a napom, hogy reggel 8-ra mentem fodrászhoz, hogy megtudja csinálni a frizurámat. Fél 10-kor végeztem és mivel apukám jött értem így hamar hazaértem.
   Negyed 3-kor indultunk otthonról, mert apukám ment az öcsémért és a nagymamámért. Mikor beértünk anyuval a suliba, eszembe jutott, hogy otthon hagytam a cipőmet, így gyorsan hívtuk aput, hogy legyen, szíves hozza be a cipőm.  Utána anyu elkezdett kisminkelni. 3-ra már végzett is vele, majd lementünk megkeresni a többieket. Fél 4-kor megkaptuk a ruhákat és mindenki elvonult átöltözni. 4 előtt pár perccel összehívtak minket a leghátsó tornaterem részébe, hogy le tudjanak fényképezni minket.
     A tánc szerintem jól sikerült. Amikor eltáncoltuk, (ki egyszer, ki kétszer) elmentünk megnézni a tanárokat. Amikor vége lett a táncuknak, valaki átöltözni, valaki pedig fényképezkedni ment. Én is mentem képet csináltatni a családdal, és amikor a tizedik kép is elkészült, elegem lett és elmentem átöltözni. Utána elmentem megnézni a többi fellépőt. 18:00-kor a ruhatárba kellett mennem. 7-kor, amikor végeztem ott, akkor már nem ment a műsor, mert már a jelmezverseny ment. Én a discoba is maradtam. 10:45-kor mentem el a suliból. Nekem nagyon tetszett minden.

                                                                                                                       Írta: Lehelvári Henriett

    Begépelte: Tarsoly Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése