2016. február 10., szerda

A farsang élményei - Buksza Péter


A farsang élményei

Az idei farsang a legizgalmasabb volt, és egyben az utolsó is a hermanos tanulmányaim során.
Sajnos az ünnepség előtti napokban lebetegedtem, de végül is a kezdésre meggyógyultam. Amikor megérkeztem, délután még senki sem volt itt, csak a médiások.  Egy kis idő elteltével megérkezett mindenki, még Éva néni is, és odaadta a ruhákat azzal az utasítással, hogy öltözzünk fel. Sikeresen felöltöztünk, és mielőtt belekezdtünk, csináltunk egy közös csoportképet. Fél perccel az indulás előtt még volt bennem egy kis izgalom, de amikor a zene megszólalt, teljesen megnyugodtam, és boldogan kezdtem bele a táncba. A keringő mindenkinek jól ment, senki nem rontotta el.
Büszkék voltunk egymásra, hogy sikeresen zártuk le a félévet.

Írta: Buksza Péter
Begépelte: Karácsonyi Martin 5.c

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése