2016. február 10., szerda

Farsangi élmények - Keksz Tímea

Farsangi élmények

Miután már csaknem egy fél éve gyakoroljuk a tánclépéseket, úgy voltam vele, hogy le ne betegedjünk addig. És különben is, melyik lány nem akarna szép ruhában, frizurával keringőzni?
Egy kicsit voltam csak izgatott aznap, ugyanis negyedik óta nem volt részem a farsangi lámpalázban. Amint hazaértem az iskolából gyorsan megebédeltem, és mentem hajat mosni. Ezután anyukám megcsinálta a hajamat és vagy hatezer hajlakkal reggel befújta. Amikor az iskolába értünk elkértük a ruhámat és mentem öltözni. Amikor a tánc első köre ment, azon gondolkoztam, hogy eljött ez a nap is és, hogy mindenki milyen szép! Amíg táncoltam teljesen elvarázsolt hangulatban voltam, és próbáltam arra ügyelni, hogy mindent jól csináljak, és, hogy mosolyogjak, ami nem volt nehéz, mert az egész táncot élveztem, csak akkor ijedtem meg egy kicsit, amikor meginogtam az egyik pukedlinél.
De miután visszamentünk a függönyök mögé nagy megkönnyebbülés és örömmel csaptunk a lányokkal egymás kezébe, mert sikerült!

Írta: Keksz Tímea
Begépelte: Gál Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése