2015. május 7., csütörtök

Interjú Buksza Péterrel



Interjú Buksza Péterrel:


-          Mióta űzöd a kosárlabdát?

-          Nyolc éve játszom kosárlabdát.

-          Szereted ezt a sportot? Miért?

-          Igen, szeretem, mert ez egy logikára építő és taktikus sport, amelynek bármi lehet a végkimenetele.

-          Voltak versenyeid ezen a téren? Ha volt, akkor van olyan, amire büszke is vagy?

-          Igen, voltak versenyeim. Amire a legbüszkébb vagyok, az egyik mérkőzés volt, ahol tizenöt pontot dobtam. Ez eddig a rekordom.

-          Volt sérülésed ebben a sportban? Ha volt akkor mi?

-          Egy súlyos térdsérülésem volt. Ami miatt hetekig nem kosarazhattam. Ez nekem nagyon rossz érzés volt L

-          Hogy érzed magad, ha kosarazol?

-          Szabadon és boldogan érzem magam. Egy leírhatatlan érzés tölt el engem ilyenkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése